Holdplanen bliver dannet på jeres hjælp og ønsker. Vi kan bruge din hjælp mht. hold oprettelser – fortæl os, hvad du ønsker af holdtyper.
Vi er allerede nu ved at planlægge efter/vinter sæsonen og har du gode ideer til hold, er instruktør m.m., så hører vi gerne fra dig.

FATBURNER

Det er et mål med timen: At svede så meget så muligt for at tabe sig, stramme op og bare ha det skide sjovt mens man sveder som en gal. Det kan være TABATA, cirkeltræning, interval træning m.m. ALLE kan være med på hver sit niveau. Kom og prøv det!

Bodytoning

Opstramning af hele kroppen, og puls træning. Brug af vægt skiver, vægt stænger, elastikker og kropsvægt. Ikke tung træning, men flere gentagelser. Større smidighed, udholdenhed og fastere krop = større fedt forbrænding! Her kan alle være med – nye som øvede. Vores instruktør tager hensyn til alle.

PUSH

PUSH er styrketræning på hold med vægtstænger. Få kilo og mange gentagelser. Man kommer hele kroppen igennem, alle muskel grupperne, som ved almindelig styrke træning og opnår maximalt ud af sin træning, både balance, smidighed, udholdenhed, styrke og styrkelse af kredsløbet og muskel organerne i kroppen. Bedre kondition, større velvære, fastere krop, større fedtforbrænding og hurtige resultater! Prøv det!

Cycling

En kanon time med masser at konditionstræning, men alle kan være med da man kan regulere belastning og tempo fra person til person. Tempo og spurter kan forekomme, det samme kan lange og seje stående intervaller og siddende jogge tempo, men det er effektiv fedtforbrænding, det er sjovt og der er masser af god musik og masser af energi! Har du ikke prøvet at spinne før så kom i god tid og få en god instruktion.

Fit and bike

1/2 timers styrketræning hovedsagelig for din overkrop på gulv efterfulgt af 1 times cycling med masser af fart og tempo… ! par bakker eller 2 kan også forekomme. Alle kan være med, der kan tilpasses belastning og tempo til den enkelte. Du får trænet stort set hele din krop på dette hold og får helt sikkert styrket din kondition.

Styrke og stabilitet

Træning af ryg og mave muskler på bold og gulv samt træning af hele muskelkorsetet og din balance. Stabilitetstræning til at styrke ryg, mave og baller.